HANYA YANG TERINDAH...

Adakah Engkau Merasa Apa Yang Aku rasa, Adakah Engkau tahu apa yang aku rasa,
Adakah Engkau Bahagia seperti aku bahagia, Adakah Engkau cinta seperti aku cinta,
Adakah Engkau Ikhlas Menyintaiku seperti mana Aku ikhlas menyintaimu....

Saturday 1 April 2017

RINGKASAN DARI PENULIS AL- MALIQUE

Assalamualaikum, 

Buat para pembaca blog ini, saya adalah orang baru didalam penulisan blog ini, mugkin tak berapa cantik dan kemas, tapi akan diperbaiki hari demi hari. sebagai seorang sahabat dan juga sebagai seorang yang suka menulis, apa yang ingin saya kongsikan bersama adalah kata2 dibawah ini..
"Apapun pandangan orang lain terhadap diri kita, ianya tidak penting, Yang penting adalah bagaimana kita melihat diri kita sendiri'  Teruskan menjadi yang terbaik untuk diri sendiri dan doakan saya untuk terus berjaya dan berjaya serta untuk pembaca sekalian juga semoga anda juga terus berjaya hingga ke jannah. 
In Shaa Allah Amin Ya Allah Amin.!


No comments:

Post a Comment

ALLAH DAH SUSUN CANTIK JALAN HIDUP KITA